مرجع تخصصی برنامه نویسان

 اطلاعیه‌ دبيرخانه ستاد مرکزي اجرايی انتخابات جمعیت هلال‌احمر

 در خصوص مرحله نخست چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر

 

تمامی اعضاء و داوطلبان فعال واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت شهرستان، حق رای و انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال‌احمر شهرستان مربوطه را دارند.»


متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: «بر این اساس مواد .15،16 و 17 آیین نامه برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران


ماده 15: 
شرايط انتخاب كنندگان عبارت است از :


1. تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
2. حداقل سن 18 سال تمام و دارا بودن حداقل 6 ماه سابقه عضويت یا داوطلبی فعال در جمعيت هلال احمر.


ماده  16:
الف) شرايط عمومي انتخاب‌شوندگان:

 

 اعضاء و داوطلبان فعال كه مي‌خواهند به عضويت شوراي اجرايي، مجمع استان، هيأت مديره، مجمع عمومي و شوراي عالي درآيند و يا به عنوان بازرس انتخاب شوند بايد داراي شرايط ذيل باشند:


1. تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
2. التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت فقيه.
3. التزام به قانون اساسنامه و اصول بنيادين جمعیت. 
4. داشتن كارت پايان خدمت و يا معافيت از خدمت نظام وظيفه براي آقايان.
ب)اشخاص زير از داوطلب شدن براي عضويت در اركان جمعيت محرومند: 
1. كساني كه به جرم غصب اموال عمومي محكوم شده اند. 
2. وابستگان تشكيلاتي به احزاب، سازمان ها و گروهك‌هايي كه غيرقانوني بودن آنها از طرف مراجع صالحه اعلام شده باشد.
3. كساني كه به جرم اقدام بر ضد جمهوري اسلامي ايران محكوم شده اند. 
4. محكومين به ارتداد به حكم محاكم صالح قضائي.
5. محكومين به حدود شرعي.
6. محكومين به خيانت وكلاهبرداري وغصب‌اموال‌ديگران به حكم محاكم صالح قضائي. 
7. مشهوران به فساد ، متجاهران به فسق وقاچاقچیان به تشخيص مراجع ذيصلاح. 
8. محجوران و كساني كه به حكم دادگاه مشمول اصل (49) قانون اساسي جمهوری اسلامی ایران باشند.


ماده 17: 
شرايط اختصاصي انتخاب شوندگان از مجمع شهرستان براي شوراي اجرايي و بازرسان عبارت است از :


1. داشتن حداقل 25 سال سن تمام.
2. داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن از مراکز معتبرآموزش عالی.
3. داشتن حداقل 3 سال سابقه کاراجرایی  با تجربه مفید بر اساس مدارک ومستندات وبا تأييد ستاد اجرایی انتخابات شهرستان.
4. حداقل 2 سال سابقه عضويت داوطلبانه در جمعيت.
تبصره1:  بازرسان ترجیحا دارای تجربه کافی در زمینه امور مالی باشند. 
تبصره2: کارکنان جمعیت هلال احمر پس از بازنشستگی ازبند4 معاف هستند.

 


مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام:


1. فرم تكميل شده ثبت‌نام براي نامزدي شوراي اجرايي /بازرس جمعيت شهرستان.
2. تصوير تمام صفحات شناسنامه در دو نسخه. بعلاوه اصل شناسنامه .
3. تصویرکارت ملی (پشت ورو) دو نسخه.بعلاوه اصل کارت ملی.
4. تصوير آخرين مدرك تحصيلي در دو برگ.
5. تصوير كارت يا گواهی پایان خدمت ویا هرگونه معافیت ازخدمت سربازی.بعلاوه اصل آن.
6. گواهي سه سال سابقه كار اجرايي با تجربه مفيد از مراجع ذيصلاح.
7. چهار قطعه عكس 4×3 پشت ‌نويسي شده (نام و نام‌خانوادگي – نام پدر- شماره شناسنامه).
8. ارائه گواهی 2سال سابقه عضویت یا داوطلبی فعال جمعیت.
 
9. گواهی سابقه کاردرزمینه امورمالی(جهت نامزدهای بازرسی).
همه داوطلبان واعضای فعال واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی از تاریخ 14 فروردین تا 20 فروردین 1395 با مراجعه به شعب جمعیت در شهرستان مربوطه ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ارائه کنند.»

 

ستاد اجرایی انتخابات جمعیت هلال احمر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعیه

مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر استان زنجان در مقاطع و رشته های زیر

بدون کنکور

دانشجو می پذیرد .

 

رشته های مقطع کاردانی :

 

  • کاردانی خدمات سلامت - دارو یاری (برای اولین بار در استان)
  • کاردانی مترجمی زبان انگلیسی (متون دیداری و شنیداری)
  • کاردانی امداد و سوانح
  • کاردانی تکنولوژی آموزشی
  • کاردانی امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی_مربیگری کوهپیمایی و کوهنوردی
  •  

رشته های مقطع کارشناسی :

 

  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی(برای اولین بار در استان)
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امدادو نجات
  •  

متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش به نشانی

 

http://sanjesh.org/group.aspx?gid=5

 

مراجعه نمایند.

ضمناً ا ین مرکز قصد دارد از اواسط اسفند ماه اقدام به برگزاری دوره تک پودمان "امور اجرایی داروخانه "

 

و قابل ترجمه نماید که اطلاعات تکمیلی و نحوه ثبت نام از طریق همین سایت و سایر رسانه های جمعی متعاقباً اعلام خواهد شد .

 

 

نشانی مرکز : زنجان،میدان هنرستان،خ فاتح،جنب مسجدالنبی،مرکز آموزش علمی_کاربردی هلال احمر استان زنجان

 

تلفن تماس:33770270

 

مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان زنجان 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

                         آگهی مناقصه عمومي ( يك مرحله اي )                                                                                                     شماره 11/93-22

 

 

 

جمعيت هلال احمر استان زنجان در نظر دارد اجراي پروژه ذيل را بر اساس تصويب نامه هيئت وزيران و قانون برگزاري مناقصه به پيمانكاران تعيين صلاحيت شده معاونت راهبردي و برنامه ريزي در رشته ابنيه و بر مبناي فهرست بهاي سال 1393 بر اساس بخشنامه سرجمع به شماره ( 100/6405 ) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذار نمايد .

لذا به موجب اين آگهي از پيمانكاران واجد شرايط ( حداقل داراي رتبه 5 ابنيه) دعوت به عمل آورد؛

الف- جهت خريد و تحویل اسناد مناقصه با در دست داشتن معرفي نامه كتبي و داشتن فيش واريزي هزينه خريد اسناد مناقصه به مبلغ 600/000 ريال به شماره حساب 91 /12244112 نزد بانك ملت به نام جمعيت هلال احمر به امور اداري و پشتيباني جمعيت هلال احمر زنجان واقع در بلوار آزادي  ابتداي خيابان كشاورز مراجعه نمايند.(پس از خريد اسناد شماره تلفن ارائه شده و رسيد دريافت شود)

ب – زمان آغاز خريد اسناد از تاريخ 93/11/15 شروع و پايان آن تا آخر وقت اداري 93/11/20ميباشد.

ت ـ مهلت تحويل و ارائه اسناد تكميل شده توسط پيمانكاران به جمعيت هلال احمر استان زنجان از مورخ 93/11/21غاز و پايان آن تا آخر وقت اداري 93/12/2 مي باشد.

ج - موضوع مناقصه : شامل تكميل اسكلت بتن آرمه وآجركاري ساختمان اداري امدادي شهرستان ابهر  ( به مساحت  2190 مترمربع )

د – محل و مدت اجرا : شهرستان ابهر– خيابان طالقاني جنوبي – روبروي مسجد چهارده معصوم. مدت اجرا 10 ماه شمسي مي باشد.

ر– مبلغ برآورد : 9/447/313/639ريال  برمبناي فهرست بهاي سال 1393 كه قرارداد به صورت سرجمع ( بخشنامه 100/6405 ) و اعمال ضرايب م ربوطه منعقد ميگردد.

ز- تاريخ و مكان بازگشايي پاكتهاي پيشنهادات : مورخ 93/12/4 ساعت 8 صبح واقع دراتاق جلسات دفتر مديريت هلال احمر مي باشد.

س- مبلغ تضمين شركت در مناقصه  500/000/000 (پانصد ميليون ريال ) است كه بايد بصورت ضمانتنامه بانكي به نام جمعيت هلال احمر استان زنجان كه مدت 3 ماه اعتبار داشته باشد و 3 ماه ديگر قابل تمديد باشد و واريز نقدي- شرايط متقاضيان : 1- داشتن شخصيت حقوقي و دارا بودن حداقل رتبه 5 ابنيه و داراي صلاحيت از معاونت نظارت راهبردي و برنامه ريزي رياست جمهوري كه مدت انقضاي صلاحيت آنها به اتمام نرسيده باشد.2- تصاوير مصدق اساسنامه، آگهي تاسيس و آخرين تغييرات شركت، و پيمانكاري مندرج در روزنامه رسمي. تاريخ انتشار نوبت اول آگهي روزنامه  93/11/14  و تاريخ انتشار نوبت دوم آگهي روزنامه 93/11/18

 

«هزينة درج آگهي به عهدة برندة مناقصه خواهد بود»

 

 

  آگهي روزنامه مناقصه عمومي ( يك مرحله اي )                            شماره 09/93-21                                            

جمعيت هلال احمر استان زنجان در نظر دارد اجراي پروژه ذيل را بر اساس تصويب نامه هيئت وزيران و قانون برگزاري مناقصه به پيمانكاران تعيين صلاحيت شده معاونت راهبردي و برنامه ريزي در رشته ابنيه و بر مبناي فهرست بهاي سال 1393 بر اساس بخشنامه سرجمع به شماره ( 6405/100 ) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذار نمايد . لذا به موجب اين آگهي از پيمانكاران واجد شرايط ( حداقل داراي رتبه 5 ابنيه و محلي داراي صلاحيت ) دعوت به عمل مي آيد.

الف- جهت خريد و تحویل اسناد مناقصه با در دست داشتن معرفي نامه كتبي و داشتن فيش واريزي هزينه خريد اسناد مناقصه به مبلغ 000/500 ريال به شماره حساب 91/12244112  نزد بانك ملت به نام جمعيت هلال احمر به امور اداري و پشتيباني جمعيت هلال احمر زنجان واقع در بلوار آزادي  ابتداي خيابان كشاورز مراجعه نمايند.(پس از خريد اسناد شماره تلفن ارائه شده و رسيد دريافت شود)

بزمان آغاز خريد اسناد از تاريخ 20/9/1393 شروع و پايان آن تا آخر وقت اداري 1/10/1393 ميباشد.

ت ـ مهلت تحويل و ارائه اسناد تكميل شده توسط پيمانكاران به جمعيت هلال احمر استان زنجان از مورخ 2/10/1393 آغاز و پايان آن تا آخر وقت اداري 8/10/1393 مي باشد.

ج - موضوع مناقصه : احداث ساختمان پايگاه امداد جاده اي ( به مساحت  250 مترمربع )

دمحل و مدت اجرا : استان زنجان – كيلومتر 70 جاده زنجان به طارم سه راهي سرخه ديزج، مدت اجرا 6 ماه شمسي مي باشد.

رمبلغ برآورد :  592/575/413/2  ريال  برمبناي فهرست بهاي سال 1393 كه قرارداد به صورت سرجمع       ( بخشنامه 6405/100) و اعمال ضرايب مربوطه منعقد ميگردد.

ز- تاريخ و مكان بازگشايي پاكتهاي پيشنهادات : مورخ 9/10/1393 ساعت 30/8 صبح واقع دراتاق جلسات دفتر مديريت هلال احمر مي باشد.

س- مبلغ تضمين شركت در مناقصه  000/000/150  (يكصد و پنجاه ميليون ريال ) است كه بايد بصورت  ( الف ) – ضمانتنامه بانكي كه مدت   3 ماه اعتبار داشته باشد و 3 ماه ديگر قابل تمديد باشد (ب ) – واريز نقدي به شماره حساب  4001034707142022  نزد بانك مركزي تهران به نام جمعيت هلال احمر (قابل توجه اينكه در صورت واریز نقدی و چك تضمين شده روند اخذ استرداد 2 ماهه میباشد). (ج)- اوراق مشاركت و قرضه از بانكهاي معتبر.

ص- شرايط متقاضيان : 1- داشتن شخصيت حقوقي و دارا بودن حداقل رتبه 5 ابنيه و پيمانكاران محلي داراي صلاحيت از معاونت نظارت راهبردي و برنامه ريزي رياست جمهوري كه مدت انقضاي صلاحيت آنها به اتمام نرسيده باشد.2- تصاوير مصدق اساسنامه، آگهي تاسيس و آخرين تغييرات شركت، و پيمانكاري مندرج در روزنامه رسمي.

تاريخ انتشار نوبت اول آگهي روزنامه 19/9/1393

تاريخ انتشار نوبت دوم آگهي روزنامه 25/9/1393

 

«هزينة درج آگهي به عهدة برندة مناقصه خواهد بود»

 

 

 

 

آگهی مناقصه عمومی ( یک مرحله ای ) به شماره 93/03 جمعیت هلال احمر استان زنجان

با موضوع :  تکمیل سفت کاری و نازک کاری پایگاه امداد و نجات بین جا ده ای ( به مساحت 218 متر مربع) جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده واقع در محور خدابنده به ابهر - روستای دو تپه سفلی  ( فونداسیون ، اسکلت فلزی و سقف سبک اجرا گردیده است .

. آگهی مناقصه عمومی  در   روزنامه مردم نو در 2 نوبت  درج شده است :   (  نوبت اول   26 خرداد  ماه به  شماره 26  خردادماه   صفحه 6   و  نوبت دوم   2 تیر ماه به شماره  2836 صفحه 6  ) متقاضیان میتوانند به روزنامه  مردم نو ویا به معاونت منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر مراجعه نمایند .

آدرس  :   زنجان خیابان کشاورز ساختمان جمعت هلال احمر

تلفن : 33329048     

 

 

آگهي مناقصه عمومي (يك مرحله اي)     شمارة 03/93                                                                                                       18

جمعيت هلال احمر استان زنجان در نظر دارد اجراي پروژه ذيل را بر اساس تصويب نامه هيأت وزيران و قانون برگزاري مناقصه به پيمانكاران تعيين صلاحيت شده معاونت راهبردي و برنامه ريزي در رشتة ابنيه و بر مبناي فهرست بهاي سال 1392 براساس بخشنامه سرجمع به شماره (6405/100 ) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذار نمايد. لذا به موجب اين آگهي از پيمانكاران واجد شرايط (حداقل داراي رتبه 5 ابنيه) دعوت به عمل مي آيد.  

الف: جهت خريد اسناد مناقصه با در دست داشتن فيش واريزي هزينه خريد اسناد مناقصه به مبلغ 000/350 ريال به شماره حساب 91/12244112 نزد بانك ملت به نام جمعيت هلال احمر به امور اداري و پشتيباني جمعيت هلال احمر زنجان واقع در بلوار آزادي ابتداي خيابان كشاورز مراجعه نمايند.

ب : مهلت تحويل اسناد مناقصه :  از تاريخ انتشار آگهي لغايت پايان وقت اداري روز شنبه 8/4/1393 مي باشد.

ج : موضوع مناقصه : تكميل سفت كاري و نازك كاري پايگاه امداد و نجات بين جاده اي (به مساحت 218 متر مربع) جمعيت هلال احمر شهرستان خدابنده واقع در محور خدابنده به ابهر-روستاي دو تپه سفلي (فنداسيون، اسكلت فلزي و سقف سبك اجرا گرديده است).

د : محل و مدت اجرا : زنجان، شهرستان خدابنده، محور خدابنده به ابهر كيلومتر 25.  مدت اجرا 5 ماه.

ر : مبلغ بر آورد : 2/348/868/033 ريال بر مبناي فهرست بهای سال 1392كه قرارداد به صورت سرجمع (بخشنامه 6405/100) و اعمال ضرايب مربوطه منعقد ميگردد.

س : مبلغ تضمین شركت در مناقصه 100/000/000(يكصد ميليون ريال) است که باید به صورت (الف)- ضمانتنامه بانکی كه مدت اعتبار 3 ماه داشته و 3ماه ديگر قابل تمديد باشد(ب)- واريز نقدي به شماره حساب14202/63 در نزد بانك ملي شعبه مركزي تهران به نام جمعيت هلال احمر جهت واريز نقدي تضمين شركت در مناقصه تملك دارايي هاي سرمايه اي.

ص.  شرايط متقاضيان : 1- داشتن شخصيت حقوقي و دارا بودن حداقل رتبه 5 ابنيه 2- تصاوير مصدق اساسنامه، آگهي تأسيس و آخرين تغييرات شركت مندرج در روزنامه رسمي.

هزينة درج آگهي به عهدة برندة مناقصه است.

                                                                                                                                            روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان

 

 

 

 

 

 

قابل توجه کلیه کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان

    دستورالعمل کارگروه داخلی نظارت بر ماموریت های خارجی کوتاه مدت کمتر از 90 روز جمعیت هلال احمر به  کلیه پرسنل  جمعیت جهت هماهنگی های لازم        با معاونت  منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان زنجان ابلاغ  گردید.

جهت هماهنگی و کسب اطلاع بیشتر به دفتر معاونت منابع انسانی و پشتیبانی استان  مراجعه نمائید 

 

مناقصه عمومي ( يك مرحله اي  )   شماره04/ 93 - 19

جمعيت هلال احمر استان زنجان در نظر دارد اجراي پروژه ذيل را بر اساس تصويب نامه هيئت وزيران و قانون برگزاري مناقصه به پيمانكاران تعيين صلاحيت شده معاونت راهبردي و برنامه ريزي در رشته ابنيه و بر مبناي فهرست بهاي سال 1392 بر اساس بخشنامه سرجمع به شماره (100/6405 ) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذار نمايد . لذا به موجب اين آگهي از پيمانكاران واجد شرايط ( حداقل داراي رتبه 5 ابنيه ) دعوت به عمل مي آيد .

الف- جهت خريد و تحویل اسناد مناقصه با در دست داشتن فيش واريزي هزينه خريد اسناد مناقصه به مبلغ 400،000 ريال به شماره حساب 12244112/91 نزد بانك ملت به نام جمعيت هلال احمر به امور اداري و پشتيباني جمعيت هلال احمر زنجان واقع در بلوار آزادي – ابتداي خيابان كشاورز مراجعه نمايند .

بمهلت تحويل اسناد مناقصه، از تاريخ انتشار آگهي لغايت پايان وقت اداري روز چهارشنبه 1393/4/18  مي باشد .

ج - موضوع مناقصه : گودبرداري و اجراي فونداسيون و سقف اول اسكلت بتني  ( به مساحت  821 مترمربع ) جمعيت هلال احمر شهرستان ابهر واقع در ابهر – خيابان طالقاني – روبروي مسجد چهارده معصوم .

دمحل و مدت اجرا : زنجان - شهرستان ابهر- مدت اجرا 5 ماه

رمبلغ برآورد:   4/549/345/575 ريال  برمبناي فهرست بهاي سال 1392 كه قرارداد به صورت سرجمع ( بخشنامه 100/6405) و اعمال ضرايب مربوطه منعقد ميگردد .

ز- تاريخ و مكان بازگشايي پاكتهاي پيشنهادات : روز پنجشنبه 19/4/93  ساعت 9 صبح واقع دراتاق جلسات دفتر مديريت هلال احمر

س- مبلغ تضمين شركت در مناقصه  150،000،000  ( يكصدوپنجاه ميليون ريال ) است كه بايد بصورت  ( الف ) – ضمانتنامه بانكي كه مدت 3ماه اعتبار داشته باشد و 3 ماه ديگر قابل تمديد باشد (ب ) – واريز نقدي به شماره حساب 14202/63 نزد بانك ملي شعبه مركزي تهران به نام جمعيت هلال احمر جهت واريز نقدي تضمين شركت در مناقصه تملك دارايي هاي سرمايه ای(در صورت واریز نقدی روند اخذ استرداد 2 ماهه می باشد)

ص- شرايط متقاضيان : 1- داشتن شخصيت حقوقي و دارا بودن حداقل رتبه 5 ابنيه 2- تصاوير مصدق اساسنامه ، آگهي تاسيس و آخرين تغييرات شركت مندرج در روزنامه رسمي.

انتشار نوبت اول آگهی روزنامه  1393/4/8

انتشار نوبت دوم آگهی روزنامه 1393/4/12

هزينة درج آگهي به عهدة برندة مناقصه است.

 

                                                                                                                            روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان

 

آگهي روزنامه

 

      مناقصه عمومي ( يك مرحله اي  )                                                                             شماره 05/93-20    

جمعيت هلال احمر استان زنجان در نظر دارد اجراي پروژه ذيل را بر اساس تصويب نامه هيئت وزيران و قانون برگزاري مناقصه به پيمانكاران تعيين صلاحيت شده معاونت راهبردي و برنامه ريزي در رشته ابنيه و بر مبناي فهرست بهاي سال 1393 بر اساس بخشنامه سرجمع به شماره ( 6405/100 ) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذار نمايد . لذا به موجب اين آگهي از پيمانكاران واجد شرايط ( حداقل داراي رتبه 5 ابنيه ) دعوت به عمل مي آيد.

الف- جهت خريد و تحویل اسناد مناقصه با در دست داشتن معرفي نامه كتبي و داشتن فيش واريزي هزينه خريد اسناد مناقصه به مبلغ 350/000 ريال به شماره حساب 91/12244112  نزد بانك ملت به نام جمعيت هلال احمر به امور اداري و پشتيباني جمعيت هلال احمر زنجان واقع در بلوار آزادي  ابتداي خيابان كشاورز مراجعه نمايند.(شماره تلفن ارائه شده و رسيد دريافت شود)

بزمان شروع خريد و آخرين مهلت تحويل اسناد مناقصه:  زمان آغازخريد اسناد و آخرين مهلت تحويل آن از تاريخ 22/5/1393 تا 1/6/1393 و مهلت تحويل اسناد آخر وقت اداري روز  شنبه 1/6/1393  مي باشد.

ج - موضوع مناقصه : شامل احداث ساختمان محل آموزش و نگهداري سگهاي تجسس  ( به مساحت  207 مترمربع ) جمعيت هلال احمراستان.

دمحل و مدت اجرا : واقع در زنجان كيلومتر 23 آزادراه زنجان- قزوين باند جنوبي جنب اورژانس، روبروي ايستگاه پمپ بنزين شهر شادي پارسيان پايگاه امداد و نجات شمالغرب كشور. مدت اجرا 3 ماه .

رمبلغ برآورد :  375/750/954/1  ريال  برمبناي فهرست بهاي سال 1393 كه قرارداد به صورت سرجمع ( بخشنامه 6405/100) و اعمال ضرايب مربوطه منعقد ميگردد.

ز- تاريخ و مكان بازگشايي پاكتهاي پيشنهادات : روز سه شنبه 4 /6/93  ساعت 9 صبح واقع دراتاق جلسات دفتر مديريت هلال احمر.

س- مبلغ تضمين شركت در مناقصه  90،000،000  (نود ميليون ريال ) است كه بايد بصورت  ( الف ) – ضمانتنامه بانكي كه مدت 3ماه اعتبار داشته باشد و 3 ماه ديگر قابل تمديد باشد (ب ) – واريز نقدي به شماره حساب  4350529974  نزد بانك ملت شعبه ميدان فردوسي تهران به نام تمركز وجوه سپرده درآمد جمعيت هلال احمر (قابل توجه اينكه در صورت واریز نقدی و چك تضمين شده روند اخذ استرداد 2 ماهه میباشد). (ج)- اوراق مشاركت و قرضه از بانكهاي معتبر.

ص- شرايط متقاضيان : 1- داشتن شخصيت حقوقي و دارا بودن حداقل رتبه 5 ابنيه 2- تصاوير مصدق اساسنامه، آگهي تاسيس و آخرين تغييرات شركت مندرج در روزنامه رسمي.

تاريخ انتشار نوبت اول آگهي روزنامه روز چهارشنبه  93/5/22

تاريخ انتشار نوبت دوم آگهي روزنامه روز دوشنبه    93/5/27

«هزينة درج آگهي به عهدة برندة مناقصه خواهد بود»

 

دی ان ان